Wednesday 6 March 2013

Assalammualaikum....
yuhuuuuu...welll..welll..well...

Dah hampir 2 bln setengah sesi sekolah bermula...wala..walaa...so,maknannya hampir 2 bulan jgk aku sibuk(weh..sibuk betul2 tau)

Sibuk amendanya pon aku tak faham..kadang tak sibuk mana pun.tapi sesaja je menyebuk(klu tak sibuk nnt bos tambah keje)..kehkehkeh
Projek taon ni..nk g holiday..ermmmm..ermmm...mana ea..tekak teringin nk g pulau.felling2..romancing2..tacing2(hei..apa kena mengena tekak ngn pocutian..huh)

Survey berpuluh tempat..lelama jadi sasau..pening..itu nak,ini pon nak..(nyah ko saitan)
Tapi kali nih holiday yang aku rasa..ye aku rasa lah..akan menjadi percutian yang dasat..superb..
sebab aku akan pergi dengan seangkatan status dengan aku..okayy..ulangan..status ngan aku.

Yeah...tulah projek tergempar aku tuk taon nih..yang lain cam biasa..kerja..kerja..kerja..abis masa bole balik umah.huyeeee..
pastu tdo....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...esok awal pg bagun balik..pogi kojo.....
sebab tu badan makin mengembang..haih..time bila nak kuncup nih..plisssss lemakss..go aways...plissss...plissssssssssssss...

Rumpai laut..ermm..dh hampir sebulan aku makan..perubahannya..(????????) sobs,sobs,sobs, sedeyy..nampak cam takda apa pon yang berubah(lemak tebai sngat)waaaaa...mak redha nak..iye,siyes nih..mak redha....
*_______________________*


No comments:

Post a Comment