Saturday 10 August 2013

Raya..raya..raya..2013

assalammualaikum..,hari ni dh genap 3 hari kita beraya..tema blue blues jadi pilihan kami(aku,kerul n aziq)..konon nak sehati sejiwa ler konon..cehhhh..tapi dah terlaksana pun tema tu..raya tahun ni mcm tak best sangat..sebb x berjalan mana pun..ddk umah lagi banyak..rugi betul cuti lama2 weyyy..2 mggu cuti..adehhh..stress duk kg lelama.aktivity tak berapa nak ada..haih..

hajat si aziq nk kumpul duit raya bnyk pun bolelah dikira hampir berjaya..aamiin..sian dia,tak berjalan kemana2,,tu yg tak dpt kumpul lebih banyak dr biasa.xpe..sabar eh.next raya kita preapare well k.


tahun ni tahun ke3 kami beraya berdua.alhamdulillah..kami tetap happy..tetap kuat..tetap mampu.tak dapat aku nk bayangkan ,aku beraya tanpa bdk encem tuh..alolololo..mental otak mama nye nnt.haziq sentiasa bersama2 aku wlpn apa yang terjadi,susah atau senang...dia dh memahami situasi tanpa insan bergelar bapa.




wlpn raya kali nih tak berapa nak meriah bagi aku..tp aku tetap over bila syawal menjelang tiba..hehehhee..tu harus.pengalaman mengacau dodol "penganan" amat menyeramkan..kalau dibayar beribu untuk dodol itu pun aku x sanggup nk buat...lari paksi siku aku dok mengacaunye.uwaaaa.mak serender...



apapun,aku n haziq mengucapkan salam syawal buat semua...maaf zahir batin dr kami..kami bukan sempurna mana,tp kami cuba menjadi yang sebaik mungkin.aamiin.
moga raya 2013 bakal memberi kekuatan yg luar biasa buat kami berdua.yess..doakan ye.pray3.

No comments:

Post a Comment