Friday 17 May 2013

Cinta Baru..acececehh..

Assalammualaikum.this time nye entry pasai cinta baru mengerlip2 di hati aku..cewahhhh..jeng2,siapakah cinta baru itu..adakah adakah?adakah apakah?hohoho...

Merepek je kojenye aku nih kan..wawawa..siapakah jejaka yang berjaya menawan hati ku yang keras bak batu sungai ni (kata kwn aku ler) aku kata,hati aku sungguh lemah lembut..hakhakhak.

Walaupun cinta baru "itu" baru berusia 2 bulan..tapi ia sangat mengojeskan hatiku.sangat2 membahagiakan.(ok fine..geli okehh >..<)

Semua bermula di FB,yup...walaupun rumah (sekampung weyy) aku dan cinta baru tu adalah 2 jengkal..tapi sebab memasing dh tua(eh,,dia..bkn aku.)keje merata alam..last day kami jumpa
pada tahun 1998.yup..tersangat lama dan tersangat hampehh..hahhaa.

Slps 15 thn,,wahhh..jangka masa yg jauh,yg lama,yg erkkkk..ala2 cerita cinta tragis yg sadis kisah kami.hekhekhek..

Hanya satu,doakan kebahagiaan aku dan cinta baru nih..dia sangat ohsem..sgt comel..sngt tembam..suke2.dan kami sangat giler..hahah..(aziq yg ckp)

Sekarang ni hati aku sedang berbunga2 riang,berapi2,kembang semacam je..(over btul).agaknye kalau hati aku ni duduknye kt luar,sure korang nampak hati aku ni sedang berbentuk love,berdenyut tak ikut irama..lagi sadis kalau nmpak ada anak panah tercocok di situ..hahahahahaha..aduii.(geli btul)

Cinta baru tu sedang berusaha menekel aziq pulak..ewah..nak mamanye,kn usha2 anaknye..kan,kan,brulah bole dapat title new papa..wekkk.apapon aziq sngt menyayanginye...aziq kata..dua2 comel (ok)..means...mama n new papa sngt gemukss.hadoii.

In syaa Allah,moga kali nih jodoh aku kekal sampai hujung nyawa aku.aku redha dengan sumenye..(tacing kjp) reallity nye..gediks..yeay nak kawen,yeay nak kawen..hahhahha..mak aku kata,gata boto kau yo kak..hihihi..

Apapun semoga sume nih dipermudahkan olehNya..aamiin.okey,stakat ni jelah,dah tak berapa nak larat menaip.see ya..daaaa..

No comments:

Post a Comment