Saturday 6 October 2012

*BUku OH BUkU

org kata sapa-sapa yg gila buku,orgnya skema..hahaha..skema ke aku ni..OMG!!!!!adoi..tu hobi aku di masa lapang yg terlalu lapang skrg ni..hohoho.membaca ni kadang2 bole buat org sebelah kita pening,pitam,muntah darah,,maklumlah org yg membaca ni fokus giler beb..x peduli langsung org sebelah ..hahahaha..TENSENNN..

kegilaan aku membaca ni telah meresap secara halus kat si bujang aku,hziq..wah3..dia lg over the shadowss..siap baring2 kt library..dasat2.pernah kami lepak kt library hampir 6jam.sampaikn aku rasa mengembung otak dek terlampau bnyk membaca.hahahaha.
lupa mkn,lupa minum,lupa problem..kenyang sentiasa,,btul,trylah membaca..pasti tak bosan.
pernah 1 kali tu kami kena sound oleh kakak pengawas library"hoi!anak dan mak,tak nak balik ker".GULP!!!..hek eleh,,,kerek plak kan kakak tu.tapi mmg salah kami pon,library nk totop,tp dok terconggok menghadap buku..hihihi
kami mmg gila membaca,sbb membaca tu bg kami ketenangan..fiuuuu..nice feeling tau.
skrg ni impian kitaorang nk buat library kt umah plak..jeng3..angan kasi lebih ye..ngeh3.pic atas ni xda kena mengena pon..saja nk promote sepit baju tuh..kekekekee..

No comments:

Post a Comment