Sunday 2 June 2013

mood 'sabah'an.

ceng..ceng..ceng..mood risau(plus sedih jgk,tp xleh over sangat)sbb sicinta hati mahu ke sabah meninggalkan aku sendirian disini.(bajet ngengada)hikhikhik..kalaulah boleh g sabah jgk kan ke indah.(statment cm nk mintak lepuk je)yela,macamlah sicinta hati tu ada masa nak melayan aku yang mcm sengal2 nih kan.(sengal ubi katanye..sangat tak bayek taw).

actually bukan lama pon sicinta hati pergi kali ni,sebulan jew pon..tapi sedih macam nak pergi bertahun2 kan.(feel kn lebih2)kihkihkih..sorry en.cinta.yewwww..aku saja kasi bengang dengan men'send' picture makanan yang sngt2 sedap hasil masakan aku,supaya dengan harapan dia menolak arahan pergi ke sabah.(ni rasia ok..tapi dia x heran pon.cehhhh)

sebelum puasa sicinta akan balik semula..yeay(aku kirim bunga api sempena raya nanti)hahahaha...xlah2,aku tepu je.aku suh dia petikkan aku bunga yang tumbuh di atas Gunung Kinabalu.(tanak bunga lain)mengada btul permintaan aku kan.hahaha..ni pun aku tipu jugak..hahaha..aku suruh dia belikan aku mutiara paling mahal kt sabah.(hihihi..mmg betul katanya,aku sengal ubi).

harap dia tak tersangkut minah sabah(pray,pray,pray)hahahaha..adoi.dalam hutan katanya,pempuan sabah xda,anak2 tarzan ada lah..(eh,dia xtau ke anak tarzan tu seksi apa,pkai cawat jgk kan,an,an,,) >..<

apapon,hope dia selamat pergi dan selamat pulang kesisi aku.cewahh.katanya lagi,andai dia tak pulang..carilah dia di sana,(eh,pandai pergi pandailah balik)kihkihkih...statment aku ni memang mintak tampo lelaju nih.manalah aku cukup duit nak beli tiket Air Asia tu(baek beli baju raya)hihihihi..

mood sabah semakin membara disanubari aku sekarang ni..mungkin akan berlarutan selama sebulan ni.(confident level kn tinggi)sabah!sabah!..hihi..adehhh.


No comments:

Post a Comment