Saturday 6 April 2013

RinDU NAK reST Weiii..

Assalammualaikum uolls...hai,seminggu lebih dah tak update apapon..sibuk bukan main lagi..hari ni baru aku dapat rasa betapa nikmatnya bila dapat cuti (walaupun hnaya cuti weekend jer)..maklumlah..dari cuti sekolah penggal pertama lagi aku sibuk,bawalah ke sekarang..sikit punye baik  lagi boss offer cuti,tapi dok gatai tak mau ambik..ha rasakan kau...kenkunun nk jd one of best worker for this year.cehhhhh...haihhh..

Rutin cam biasa..rendam baju kotor dari subuh,kononnya nak basuh before 9,tapi sibuk kehulu kehilir macam takda tujuan,petang juga baju tu 'terbasuh'.yesss..kira oklah tu kan.Pepagi subuh tu jugak,si-haziq dah order lunch setnya.Aku pun arini macam ada semangat membara je,rajin plak nak ke pasar basah.Macam biasa 'supir' aku akan hantar..kahkahkah..(kena sumpah jugak aku ni nanti) ahaksss..

Aku sampai pasar basah takdelah awal mana pun,seb baik dalam otak aku yang geliga ni dah set kan benda-benda yang harus aku beli,bukan mcm sebelum ni,list bukan main lagi macam nak jawab peksa,silap-silap yang xde dalam list pon aku bole beli.Hadoiiii..Terbayang lagi permintaan haziq pagi tadi "mama,arini nak nasi ayam,boleh"?.............Tentulah boleh kan..mintak yang senang,sah-sah aku xpert menu tu..cehhh..belagak sungguh..

Balik je ke rumah,jangan ingat aku terus masak tau..aku dok layan tv sekejap,maklumlah yang meng'order' pergi main bola..so,masa banyak lagi kan..muahahahamuahahaha..gelak macam penjenayah bernombor  bersiri je.


Tadaaaa....bukan main hebat presentation nasi ayam aku ni ha..ingatkan nak jugak aku sertakan dengan menu tadi,tapi lepas aku berfikir secara rasional..alahai..nasi ayam tu kan its like kacang putih kan,so aku pun putuskan tak payah letak.Tapi dari feedback customer aku tadi(haziq)....he says sedap mama...wawawawawaa...kita kena percaya dengan kata-kata seorang budak,dorang tak tipu punya kan,kan,kan.

Oklah,aku rasa sampai sini je dulu entry aku kali nih,ni pon aku melanggok kat blog sampai tertinggal hindustan aku tu (PAHELI) mesti shah rukh khan frustrated sebab aku tak tengok dia tadi..jenuh pulak aku nak pujuk tu nanti.ahaks..adioss geng!!!


No comments:

Post a Comment